søndag 23. september 2012

Blogg4laif

Det har tatt helt av på bloggen i det siste og på fredag hadde vi så mye som 28 sidevisninger! Dette må selvfølgelig feires og premieres! Jeg deler derfor ut diverse premier til de som har lyst på. Legg igjen navn, adresse og kontonummer (og pinkode) i kommentarfeltet til de av dere som har lyst på også trekker Jon Terje vinnerene ut av capsen sin neste fredag. Skriv gjerne hvilken premie du har lyst på og hvorfor nettopp DU skal vinne den. :)
(Dere må desverre vente til jeg er hjemme med å få premiene da jeg ikke har energi og overskudd til å sende de i posten).

Blant premiene kan du vinne:
En bok om dyrelivet i Nicaragua

Kjempesøte pingviner laget av flasker og papir



En kokosnøtt

Et kjempetøft lekedyr


En nyvaska ullgenser

1 kommentar:

  1. Jeg vil ha kapsen, fordi, Dere er et nydelig svekka menneskepar. Som to bensinskada andeunger som bor på taket til macdonnalds og hjelper hverandre med holde fjøra reine.
    Den bloggen her er så ute at himmelen føler seg inne.
    Love you!!

    Desssuten så vil jeg gjerne vinne en premie.

    SvarSlett